Semraren şişlik falan yoktu üst kısma bastırınca ağrı oluyordu memelrşm kilo almaktan ve sağmaktan dolayı çok sarktı belki oda etkiledi ultrason çekildim Allah’a şükğr bir şey çıkmadı ama ağrı var hafif kadın doktor meme ağrıyan bir organdır dedi başı kadınlarda yap dokusuna bağlı olabilirmiş sizin durumunuz nedir