iremmakkk benimde başıma geldi daha yeni yeni düzeliyorum bebeğim 3 aylık olduktan sonra düzene girdi…
ilk beş dk sağım yapın ama elinizle makineyle değil , sonra bebeği emzirin ve 5 er dakika soğuk kompleks yapın göğsünüze , ben baya fayda gördüm bende hiperlaktasyon vardı tabi böyle düzene girdi belli bi aşamadan sonra sağımı da bıraktım