Kızlar sağlık ocağına kontrole gittik kafamızladi emzik kısmı bir tık fazla açık d vitamini kullan dedi ama biz mama takviyesi de aldığımız için mama da d vitamini bulunuyo ekstra d vitamini hazımsızlık ve uykusuzluk yapıyo zaten oğlum gazlı bi bebek ben verme taraftarı değilim sizde böyle sorun oldu mu d vitamini kullandınız mı kullanmasam açıklık kapanır mı