acemianne___ Kızlar dün saçımı ombre yaptım yoğun yaptım yani baya sarısın bir şey oldum 😀 bilirsiniz ki sarıya donmek saçı yıpratır , kesinlikle kullanmam gereken bir ürün var mı saçım kendine gelsin onarılsın daha fazla yıpranmasın diye 💞🌸
maygirl acemianne___ bnde sacimi 16 yıl sarı hep ombre hepte dipten yuksekten yaptirip kullanirdim.daha 1 senedir koyu renge gectim tekrar…oncelkle gule gule kullanin.degisklik iyidir:)gunluk bircok maske kullansamda hic biri etkili ve uzun vadede çozum olmuyordu ama son 8 yılımda omreden snra hep keratin yaptirirdim ve 4 ile 6 ay arasnda bu işlemi yeniletrdim hem saçim yumuşasin hem bakimlansin diye nemini bi nebzede olsa kazansin diye cnku sacta illaki kuruluk ve dolasmalar olabliyor bu işlemler snrasi sadece keratin ve duşta tuzsuz sampuan ve safimi kurtmadan once islakken tonhair in ilikli nem bombasi var onu uçlqrna sac dplerne degmeyeceh sekilde sürüp kurutup ihtuacsa kurudktan snra uclarna yine nem bombasidan biraz surerdm hic baey kullanmaya gerek kalmiodu baska kerqtn samouan ve nem bombasi ombreli bi sac icn gayet yeterli.ki ombre ile bnm saclarm asiri kurur yipranir ve ince telli bi sac olmasna ragmen muazzam bi bakim ve yumusaklik sagliyorlar
acemianne___ maygirl ya öncelikle vakit ayirup uzun uzun yazdığınız için cok teşekkür ediyorum ❤️ evet yaotigim kuaförde bana keratin bakimi önerdi yakın zamanda yapmayi düşünüyorum da Brezilya fonu dedi bana ikisi aynı şey mi oluyor acaba ? Yazdigin ürünlere de bakacağım ❤️🌸
maygirl acemianne___ brezilya fönunde ek olarak duzlestirici ile pres yapiyorlar..botox usleminde sadece kurutup fönleniyor.ewde kendinizde akliniza geldikce gün icinde bikac kez duzlestrici geçwblirsiniz ayni kapiya cikiyir.bi pres islemi ile fuyatlar bile cok farkediyor.ama islem farki war ewde kndniz de geçeblirsniz fön ustunde aklinaza geldukce 1 gun snra yikarsaniz daha iyi olur.rica ederm ne demek🙏
behiyeakyol Elıdorun saç kremınj kullanının haftada bır gün saçlarınızı akşamdan zeytınyagı Zeytınyagı surup strecle kapatın sabahında güzel bır duş hem saçı besler hem sactakı sertlıgı alır
kirmizibalikbeachte acemianne___ senelerce kızıl ve sarı kullanmış biri olarak her ne yaparsan yap maalesef yıpranacak 🥲olaplex serisini kullanabilirsin ☺️