acemianne___ Kızlar dün saçımı ombre yaptım yoğun yaptım yani baya sarısın bir şey oldum 😀 bilirsiniz ki sarıya donmek saçı yıpratır , kesinlikle kullanmam gereken bir ürün var mı saçım kendine gelsin onarılsın daha fazla yıpranmasın diye 💞🌸
nutellaa_ Duştayken mor şampuan kullanıyorum 1 defa sarılarım turunculaşmasın diye ekstra krem kullanıyorum banyoda kolay taranması için