İlk gün leke sonra ki 3 gün yoğun kanama. 3. Gününde belde ve kasıkta ağrı sonrasında iki parmak büyüklüğünde kocaman bir pıhtı. Sonrasında ise kanamada şıp diye kesilme. Yani 3.4. Gününde bitti. Normalde ⅞ gün süren şey. Neden olabilir ya dr randevu aldım ama ⅔ gün var. Belde ve kasıkta hafif ağrı devam ediyor