Kızlar çok kötüyüm 15 gün sonraya randevu bulabildim 😢 25 Nisan antibiyotik kullanmıştım hala iyileşmedi 19 nisandan beri boğazım şiş yutkunamıyorum öksürük nöbetleri geçiriyorum gece yatamıyorum beyaz beyaz şeyler görüyorum bademciğim kıpkırmızı olmuş ne yapacağım ben 😢 sağlık ocağına mı gitsem tekrar