Kubraatlas Svdmm salya akıntısını ve bi tık huysuzluğu kesiyor ben memnun kalmıştım hatta uzun süre kullanırım diye 2 adet aldık biri hiç kullanılmadı düşünürseniz uygun fiyattan yardımcı olurum
Sadiyealp Svdmm ben kullanıyorum canm agzının suyu çok akıyordu kehribar aldım 2 günde gecti şimdi hiç akmıyo 5 aylığıx ama kehribar ı 1 gün takmasam hemen başlıyo agzının suyu,, 🙊🙂 `
Selinasel Svdmm tavsiye ederim cnm ağrısız sancısz gerçekten ateşi bile olmadı biraz huzursuzluğu oldu ama o da çok normal biz memmun kaldık
Svdmm Kubraatlas malesef aldik bizde , arada bir topraga gommek gerekiyormus sanirim.atesini gecirdi mi peki 🤔
Svdmm Kubraatlas Sadiyealp birde sey soracaktim suanda kucuk olduklari icin tehlikeli mi ? Ben guvenilir bir yerden aldim , olculerini tehlike yaratmayacak sekilde yapmislar ama yine de gozetim altinda olun ve gece yatarken takmak isterseniz ayak bilegine dolayin demisler.sizde bu yonden bir sorun oldu mu ?
Kubraatlas Svdmm benim bildiğim başkası taktıysa gömüp tekrar başka bebek kullanabilsin diye yapılıyor biz 7 ay kullandık kolye bileklik geçtik ama hiç gömmedim açıkçası 🤷🏻♀️
Kubraatlas Svdmm tabi yani en azından sizin içiniz rahat eder gün içinde gözünüzün önünce olduğu için boynunda durabilir ama gece eliyle çekip kendini boğabilir allah korusun o yüzden bende geceleri ayak yada kol bileğine takıp uyuttum hep bence sizde öyle yapın zaten genelde bütün kolyeler boğulma tehlikesine karşı uzun oluyor ama içiniz rahat olsun bence
Svdmm Kubraatlas nötrlenmesi açısindan bu tarz taşlı kolyeleri belli periyotlarda gömüyorlar , baskasi takincada oyle olmasi gerekiyormus