Kubra11222 Kızlar oğlum 2,5 yaşında hergun olmasada haftada 2,3 gün böyle bas bas bağırarak ağlayarak uyanıyor aslında uyanmiyor bile kucağıma almaya çalışıyorum sakinleştirmeye vs ama yok neden olur bu çözümü nedir ne yapacağımı şaştım
Leylamoznur Kubra11222 ay sonu 2 yaş olucaz bizde öyleyiz hastalıktan sandım fakat yok daha demin bile öyle kalktı
Prenses_annesi22 Kubra11222 gece teroru gbı duryo cnm 4 yasnda kızım 1 ay cektık bız sonubda duzeldı beklıceksın yapcak bısey yok duygularını dısa vuramadıgı zman oluyor mesela dısarı cıkalım kızayım o an gece yasıyoruz sınır krızı gbı bagryo vuryo duyan olsa cocugu dayaktan olduryoruz zanneder heralde cok zordu o surec basında bkledım kendıne gelene kdar konustum sureklı kendıne gelınce ıyı mısın uyuyalım mı sımdı dıyıp sarılıp uyutuyordum. Gun ıcındede hep dıkkat ettım bagrmamaya kızmamaya yanı soyle babası alıstrdı her gordugunu ıstedıgnı almya sonra alalım cuzdanımı untmusm veya bugun alamam desem bttı o gece krz yasıyordu rbbm sabır versın sakın olmanız cok onmlı takıp et gun ıcınde nden kaynaklandgını bulursun