Diloscuk Bebegim 3.ayina girecek bu aralar elleriyle gozunu ovurturmaya basladi. Acaba kasiniyormu diyorum ya da ellerini mi kesfediyor, var mi bu durumu yasayan😳
Deletedmom0028 Diloscuk sürekli mi yoksa günün belli zamanlarında mı bana uykusu gelmiş gibi geliyor o da normal zaten her bebek yapar.
Kubraatlas Diloscuk uykusu gelen bebek yapıyor genelde öyle ama eğer uykusu yoksa elinizi ıslatıp yüzünü silin bunalmıştır belki