tosuncuk25 Ebebekte satilan Promalt iceceklerini kullanip tecrube edenler var mi? Tadı nasıl? Faydası nedir? Zararı var mı? Önerir misiniz? Isırgan otu çayı mı daha faydalı bu tarz ürünler mi süt arttırmak için?
egemir2024 tosuncuk25 yeşil renk olan bana çok ağır geldi tat olarak çok kötü etkilendim sütüm arttı ama ağır geldi kaldıramadım bazı kişiler 2 ye bölüyormuş yarısını öbür gün içiyormuş denemeye bile cesaret edemedim siz düşünün
busrasya23 tosuncuk25 sulandırılmış pekmez gibi tadı var benim birkaç gün sütüm gelmedi sonra bunu içtim kutuyu bitirmemle süt geldi düşünün bebeğim 6 aylık hala ara ara kullanıyorum ben memnunum tadı güzel mi değil ama iğrenç de değil sulandırılmış pekmez aynı benim amacım sür artırması o yüzden tüketiyorum ihtiyacım olunca
buseie tosuncuk25 bende baya içmiştim süt olsun diye yeşil de mavi de aynı tatta pekmezi sulandırıp içmişsin gibi bir tat bende faydası olmadı açıkçası herkesin bünyesi farklı ve çok şekerli insanın içini bayıyor ve en önemlisi çok şekerli olduğu için kilo yapıyor isterseniz bir kaç tane alıp deneyin etkisini bir fark olmazsa ısırgan denersiniz ısırgan da çok süt yapıyormuş ben denemedim ama
ciomomss tadı bollll pekmezli su gibi içeriğindekiler gerçekten süt yapan şeyler bana faydası oldu iki ay kullandım ama bebeğim memeyi bıraktığı için onu da bıraktım ama kullandığım dönem memnundum
ikibaloglanannesi tosuncuk25 Rezene Tahin-Pekmez Tahin-Helva Hatta ev yapımı helva bende daha çok etki ediyor. Günde 2.5-3l su Bulgur+soğan+kimyon(üzeri için)