alp345 Hamileliğimin 31.haftasındayım saçlarımı açıp boyamam lazım yaptıran var mı herkes çok tehlikeli falan diyor
Babycc alp345 canım ben 37. Haftada yaptım hiçbişey olmadı bebeğim şuan 2 aylık ve kan değerleri herşeyi çok iyi
Mcnkarsel alp345 ben hamileyken doktoruma sormuştum. 2 kere izin veririm dedi bir hamileliğin başı birde sonu demişti. Maske takın ve havadar bir ortamda yaptırın dedi. Doguma gitmeden boyatmıştım.
12betul alp345 37 haftada açtım boyadım şuan 4 ay 5 günlük bi sıkıntı yok şükür . Mümkünse açık alanda yapın Oryal kokusu ağır oluyor solumayın yeter
alp345 Babycc ben de boyatmak istiyorum şu ana kadar gittiğim hiç bi kuaför boyarım demedi o vebale giremem diyorlar bende çok kötü bişey falan sandım 😀
Babycc alp345 boyada ağır kimyasal varmış onun için önerilmiyor ama ilk 3 ay yapılmaması lazım sonrasında sıkıntı yok