Kızlar bir şey sormak istiyorum benim oğlum 14 aylık ben yavaş yavaş tuvalet eğitimine başlamak istiyorum hatta tuvalete götürüp gösteriyorum anlatıyorum ben çocuğa çok mu acele ettiriyorum acaba tuvalet eğitimi ne zaman başlamalı en sağlıklı çocuğu yormayacak aylar ne zaman Bu konuda gerçekten çok eksik hissediyorum kendimi