yesim42 ben eskiden alıyordum, şimdi Türkiye’de değilim ama gittiğimde 2 bin TL’ye geldi düzenli gelirsem daha az da alırım 1.500 falan alırım demişti. Ama bana eskiden gelen abla olsaydı o rahat 3-3.5 isterdi, bu daha az çevresi olan bir kadındı alıştırmak için az istedi bence. Bu arada Türkiye’de abla çağırıyorum burada iki çocuk kendim yapıyorum valla tavsiyem robot süpürge al bi de cam silen aletler var ondan al daha kolaylaşıyor hayat. Kendini amorti eder bi süre sonra zaten