Kızlar 9bucukta zorla uyudu gündüz tek uyku yapıyor 2 saat her zamanki uyku rutinidir. Şu son bi kaç gündür gece kalkıp uykuda ağlamaları çok çok fazla ve bu gecede dokuz buçukta yattı yarım saat sonra uyandı ve o saatten beri ağlıyor oturup bende onunla ağlıyorum çünkü çare bulamıyorum ağrı kesici verdim yatmadan önce dişleri ağrıyor diye düşündüm. Yatak odasına geliyoruz kıyameti koparıyor kapıdan çıkıyorum susuyor yatağa yatmak istemiyor ama deli gibi de uykusu var kucakta gezmek istiyor ama aynı zamanda kucağımda da ağlıyor bu nedir kızlar gözünüzü seviyim yazın doktora götürmeyi düşünüyorum şu an..