Geçen ay biraz spor ve beslenmeye dikkat ettim 2 kilo gitti ama zaman bulamıyorum o kadar yoruluyorum ki eşimde yardım ediyor Allah var ama yetmiyor 2 çocuğum var. Gündüz uyutunca ikisni o ara yarım saat spor yapıyordum. Paketli gıda yemiyorum genelde ama ekmek ama hamur işi ama evde yapılan tatlılar ne olacak yemek yerken yada çay içerken oturuyorum sadece resmen ondan da mutsuz kalkamam ee Bi de süt azalırsa çok bozulur moralim.