Bebeğim prematüre doğdu şimdi 40 günlüğüz doğum haftasını tamamladık aynı zamanda ama ara ara farkettiğim bir durum var. Çocuk doktoruna gittiğim zaman soracağım ama yaşayan var mı merak ettim. Bazen tüm vücudu titriyor istemsiz bu yaşandığı zaman 30 saniyede bir titreme oluyor birkaç kez sonra birdaha olmuyor. İnternette kan şekeri düşmesine bağlı veya magnezyum eksikliği olabilir yazıyor en fazla olasılık ama bilmiyorum