Kızlar bebeğim 1 aylık önce yüzünde sonrada kafası ve vücuduna küçük minik Sivircelerle doldu gören herkes isilik diyor pek bir bilgim yok çok kötü görünüyor 2 kere sağlık ocağınada götürdüm geçer dediler ama böylede bekle nereye kadar heryere yayılıyor sık duş aldırma pudra sürme serinleme yöntemleri yapıyorum onun dışında önerebileceğiniz bişey varmı neler yapmalıyım