Kızlar bir buçuk yıldır sprial ile korunuyor duk çocuğum daha 18 aylık hiç hazır hissetmiyordum hem bedenen hemde maddi açıdan şöyle eşim şehir dışında işi gereği iki üç haftada bir eve gelir gider evin bütün sorumluluğu bende alışverişi bir hastane olsun başka ihtiyaçlar kendim alırım mecburen eşim evde değil diye küçük çocuğumla bile zorlanirken evimde asansör yok dördünce kat bebek arabası kızım eşyalar hepsini tek tek yukarı çıkarıyorum şimdi hamile halim ile nasıl yapacağım kara kara düşünüyorum yaa bebeğime bir şey olursa düşük falan korkuyorum çok çaresiz hissediyorum kendimi eşimin işini birakip gelme olasılığı da sıfır yani hamileliğimenodaklanmak istiyorum o anı yaşamak istiyorum ama bunları düşündükçe kötü oluyorum hazırda değildim