Kızım 4 aylık dün yazlık kışlık kiler temizliği yaptım haliyle yoruldum . Tam da atak dönemindeyiz . Yemek yapmadım kahvaltı hazırlayacaktım eşimin gelmesine 20 dakika var . 12ve 10 yaşında ki kızı. İle salonda oyalıyorlardı . Ben de hazırlığı yaparken huzursuzlandı . Ağlıyor ortanca kız kucağına almış kanepenin ucuna koymuş yerden ıslak mendil alıyor bende ağlamasına gelirken koltuktan yuvarlandığını görmemle yere düşüşü kucağıma almam benim çığlıklarım . Öyle bi bağırıyorum ki 6. Katta ki komşuya kadar koşarak bana geldiler .
Bebeğim az bir şey ağladı ama genel durumu iyiydi . Tabi hemen hastaneye gittim tomografi falan şükür yavrumu melekler esirgemiş .
24 saati doldurduk şuan ekstra bi durum olmadı şükür .
Anlatıp sadece içimi dökmek istedim . Hayatımda hiç nu kadar kendimden geçmemiştim .
Burada 2.3 defa hassas içerik düşerek ölen bebekleri okumuştum ( rabbim o annelerin yüreğine ferahlık versin ) sanırım onun etkisi ve korkusundan kendimden geçtim resmen .
Diğer 2 kızımda 20 li yaşların başındaydım gençlik cesaretmiş vallahi insan yaş aldıkça cesareti kırılıyormuş onu anladım .
Rabbim hiç bir yavrunun hastalıktan veya kaza beladan ve yahut kuldan zarar göstermesin korusun inşallah