Allah rızası için en ufak umuta tutunmaya ihtiyacım var. Hamileligim zehir olmuştu fl kısalığı down sendrom risk yüksekliği derken bebegim görünüşe göre sağlıklı doğdu. Şuan 7 aylik bebegin (kiz) En son kontrolümüzde kilo ve başı aşırı buldular. 46 cm baş cevresi 10165 kilo ve 70 cm boy. Tıbbi genetik kan aldı 3 aya çıkacakmış sonuçlar :( çok üzülüyorum. Basta kan almaya gerek bile duymamıştı ama şimdi kafası fazla büyük dedi. Evet farkındayım persentil 97 üst sınır ama kilosuna oranla kafası çok mu anormal? Bu arada sadece anne sütü aldı. Ek gıdaya da tadim olarak geçtik 1 aydır sadece tadim yapiyoruz