ikicocukannesi205_
ben sezeryan doğum yaptım yaklaşık 3 ay sonra taktırmıştım ve normal doğum olmadığı için çok acı yaşadım takılırken, normal doğumda açılma olduğu için genelde o acıyı ınlar yaşamıyorlarmış tabi genede kişiden kişiye değişebilir. Taktırdıktan sonra bir ağrı sızı yaşamadım