Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 40 günlük. 20’günlükten itibaren ara ara ağızdan ve burundan kusuyor. Boğazında gecmeyen hırıltı var. Her beslenme öncesi burnunu temizliyorum yinede gecmedi. Doktor reflüsü olabilir dedi mama ve ilac verdi reflü yatağında yatıyor. Yinede günde 1-2 kez kusuyor. Gececek mi normal mi tecrübeli anneler yazarsa cok sevinirim. Hic uyuyamaz oldum sürekli bebeği kontrol etmekten gücsüz düstüm