ceren_9723
İlk çocuğunu anaokuluna gidene kadar, odada bile gözünün önünden ayırmayan ben kaygı bozukluğumu asla kabul etmiyordum normalin o olduğunu iddia ediyordum.
2.Çocuğum doğunca evden çıkamaz olmuştum çocuklara bir şey olur mu korkusundan🫣
Büyüğü 6 yaşında küçüğü 1 yaşındaydı ilaca başladım şimdi biraz daha rahatım. Büyük kızıma yaptıklarımı düşününce üzülüyorum🥹
Nasip tabi de bende kardeşi olsa güzel olur düşüncesinde olanlardanım.
Kaygılar daha da artıyor evet, yorgunluk, uykusuzluk, yetemiyorum hissi hepsi çoğalıyor ama çocuk güzel şey yaa Rabbim isteyen herkese nasip etsin🥹🥰