Çift çizgi çıktı testte hamileyim. Bı 1o gün önce falan gittik doktora şükür sıkıntı yok kese göründü.doktor 7. Haftlaik olunca gel 5 haftalık falan hamilesin ortalama öyle görünüyor dedi.kalp atışı 2 hafta sonra bakmamız lazım şuan mermicek tanesi kadar kese var dedi .oluşmamış olursa diye bı 5 gün daha mı sonra gitsem diyorum kendimce .şuan tam bugün 7 haftalık oldum .önümüzdeki pazartesi mı gitsem diyorum bişi olur mu ? siz nasıl yapmistnz nasıl yapayım sizce ?