Kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük Ocak 28 doğum yaptım tam 2 hafta önce adetim bitti 2-3 gündür anlamlandıramadığım çok çok açık pembe akıntı ile beraber kendimi sildiğimde geliyor çok az iç çamaşırıma çıkmıyor biraz belimde kasıklarımda ağrıda yapıyor neden oluyor sizce doğumdan sonra 2 kere adet oldum bi martta bir nisanda doğumdan sonra normal mı yoksa bir şey var mı?