Kızım 2 yaşında. Bugün hava ruzgarliyken dışarı çıkmam gerekti kizimla. Üzerini iyi giydirdim şapka falan da taktım . Az durdum ve ama şuan burnu tıkalı gibi hapsuruyor bir de. Ama şöyle de bir şey var biz öğleden sonra çıktık sabah da ara hapsurugu vardı burnu tıkalı değildi ve kızım diş çıkarma döneminde. Ve bu dönemleri grip gibi geçiriyor. Belki dişten de ne bileyim annelik vicdani ya çok üzüldüm suan