Kevserberatt Oğlum 3 ay sonra 3 yaşında olacak. Bezi bıraktırcam ama bezden önce sünnet ettirelim dedik. Ama 2 buçuk 4 buçuk arası pek önerilmiyor. Acaba bu konu da tecrübeli annelerin fikirlerini almak istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim :)
-Ozge- Kevserberatt İyi bir uzmana danışın bence o şekilde hareket edin tam herseyi idrak ettiği döneme girmişsiniz cocukta travma yaratmasın. biz 7 aylikken yaptırdık ona bile geç diyorum bir oğlum daha olursa kesinlikle 6. Ayına kadar yaptırmış olurum
papatyam-34 Kevserberatt Biz çocuk cerrahına gittik oğlum 2.5 yaşındaydı çocuk cerrahı muayene etti sorun yok sünnet yapabiliriz dedi 3 yaşını doldurmamış falan dedi ve yaptırdık sünneti sizde önce doktor ile görüşün her doktor farklı söylüyor bende 2 yaşından sonra önerilmiyor diye biliyordum ama yaptılar ben iki doktor ile görüştüm ikisi de bize 3 yaşına kadar yapılıyor dedi
ylmazz Bence bir doktorla görüşmelisin.. biz 2,5aylikken yaptırdık iyi ki de yaptırtmışız sizde bi an önce yaptırın bence
Kevserberatt -Ozge- biz de 6. Ayda yaptırcaktık. Oğlum tam 6 aylıkken 6 şubat depremin yaşadık bir türlü nasip olmadı derken çocuk 3 yaşına geldi