deryaulusoy Bebeğim çoklu besin alerjisi şuan 9,5 aylık. Samsun da Ayhan Gazi kalaycı hocaya götürüyorum. Aylardır gidiyoruz ama sanki pek ilerleme katedemedik. Başka dr önerisi olan var mı kızlar 😣
rumeysamine deryaulusoy ben daha önce OMÜ de bir doktora götürmüştüm kadım kıvırcık saçlı memnun kalmıştım direkt alerji bölümüne randevu alarak girmiştim
deryaulusoy @rumeysamine ancak görebildim mesajını. Gazi hocayı bıraktık. Mehtap kılıç bir dr var onunla devam edşyoruz şuan
asyammmmmmmmmmm deryaulusoy bizde gazi hocaya gittik pek memnun kalmadım açıkçası şuan gittiğiniz doktor nasıl memnun musunuz
arzunart deryaulusoy ben de gazi hocaya götürüyorum. Ama çok memnun kalmadım. Siz Meltem hocadan memnun kaldınız mı?
omertal Gazi hocayı kesinlikle önermiyorum. Bir anda birçok ilaç yazıyor. Çocuğun problemi zaten bağırsaklar. Mahvetti iyice!