Merhaba arkadaşlar bilgisi olan varsa diye bi sormak istedim her gün düzenli spora başladım yaklaşık 1 hadta oldu aslında şimdilik niyetim zayıflamaktan ziyade sporu hayatıma katmak ve yeme düzenim aşırı kötü yani sürekli elimde atıştırma saat başı yeme hatta gece bile kalkıp yeme uyuyana kadar yiyorum daha bide gece kalkıp bir şeyler yiyordum emziriyoeum bu arada şuanlık hedefim sporu hayatıma katıp 2 ana bir ara öğün yapmak ekmek yok sadece onun dışında ara öğünde bi küçük veya biraz büyükte olsa çikolatamı yiyorum onun haricinde şeker almıyorum ya da abur cubur sabah sadece ekmek yok onun dışında kızartma da olsa yiyorum birde akşam yemeği var sadece mesela bugün tavuklu kremalı makarna yedim bi tabak akşam yemeğinden sonra da sadece su spor yapıyorum ama öyle Leslie falan değil baya Chloe thing varya zorlayıcı sporlar onlardan yapıyorum bu düzende sizce bi değişiklik olur my kilo verme sıkılaşma falan ne diyorsunuz hiç böyle bi şey yapan oldu mu merak ediyorum teşekkür ediyorum