Urasss13 Kızlar sütü 2 gündür güzel köpürtmüyo normalde bardak full olur 2 gündür yarım dolduruyor aynı ayarda. Aranızda kullanan bu sorunu bilen çözen var mı
vecihi Bekleyeyim burada. Aynı sorunu yaşıyorum. Bir de miktarı ne kadar ayarlarsam ayarlayayım hep aynı veriyor çıldıracağım.
Urasss13 vecihi çok saçma ya. Sizinde sütü köpürtürken makine normale göre daha fazla mı ses çıkarıyor