tombikinannesi Kızlar ben emzirmeyi bıraktım ve imom latte omega haplarım kaldı öylece eğer çekmeköyde oturup almak isteyen olursa ücretsiz vermek istiyorum ziraa biraz pahalı ve gerçekten çok işe yarayan vitaminler çöp olsun istemiyorum