busradri Merhaba anneler benim kiz 8 aylik ve ek gidaya basladim, azina kaşiği goturduğumde azini acar ama ayni biboreni emer gibi yapar, boyle hemen yutmaz boyle olan varmi.
tombikinannesi busradri tabiiki ilk başlar öyle oluyo hatta diliyle kaşıktakileri ittiriyo. 8 ay biraz geç bi ay sanki ama neden beklediniz ek gıdaya başlamak için
karanbodur busradri Alışma sürecinde oldugu için çok normal üstüne fazla düşmemenizi öneririm zira yemekten sogutabilirsiniz bebeginizi