atosum merhaba geçmiş olsun öncelikle benim oğlumda da testisi inmedi ameliyat ettik ve ilk ameliyatta damarları kısaydı diye indiremedi tamamıyla ikinci ameliyatta gerekecek dediler ameliyattan 6 ay sonra ikinci ameliyatı oldu
Size önerim şu eğer 6. Aya kadar inmese 6.ayndan sonra kendiliğinden inme ihtimali düşüyor ve ne kadar erken ameliyat etseniz daha iyi bence
Çünkü ben bi yaşa kadar bekledim ve sonrasında sürekli hastayıdı bitmeyen bi öksürüğü olmştu zaman kaybı yaşadım benimde ilk çocuğum olduğu için bilmiyorum keşke biri böyle bilinçleseydi beni belki ikinci ameliyata gerek duyulmazdı neyse çok şükür ki herşey yolunda