Herkese iyi akşamlar. Bugün sabah 09:00 civarı oldu olay. 5 aylık erkek bebek annesiyim. Gece diş durumundan dolayı çok huzursuz ve uykusuz geçti. Sabah 9a kadar 1 yada 2 saat anca uyumuşumdur. Eşim gece nöbetindeydi tektim bu yüzden ilk defa bu kadar zorlandım. Normalde asla uyuya kalmazdım ancak olacağı varya uyuya kalmışım. Bebeği yanıma almıştım uyumadığı için. Hem emzirip hem dinleniyordum. Ancak o kadar yorgundum ki uyuya kalmışım bebeğim yataktan düşmüş ağlama sesine uyandım. Düştüğü yerde kenarda bir oturacak pof gibi bir şey yerde halı ve pofidik ev terliklerim vardı. Yüz üstü terliklerin olduğu yerdeydi. Aşırı bir ağlaması yoktu kucağıma alınca sustu, ya kenardaki pofa çarpıp düşüşü yavaşlattı yada terliklerin üzerine geldiği için canı aşırı yanmadı diye tahmin ettim, hemen her yerine baktım kafasına vücuduna vs bir şey göremedim. Giydirip hastaneye götürdüm. Gülüyor ediyor normal tepkiler veriyordu. Doktor muayene etti. Tomografi zararlı olduğu için doktor önermedi ve genel olarak sağlıklı durduğu için çekmeyelim siz gözlemleyin dedi. Aşırı kusması huzursuzluğu gözlerinde kayma gibi şeyler olursa gelirsiniz dedi. Bu saate kadar herhangi bir belirti olmadı çok şükür. Ben aslında tomografi çekilmesini istedim çokta direttim ama doktor tüm vücut sokmamız lazım fazla radyasyon olduğu için bu kadar küçük çocuklarla önermiyorum dedi. Ama ben hala çok endişeliyim. Yani sürekli kontrol ediyorum. Şişme morluk yada herhangi bir şeyi yok. Başına gelen var mı? Ne yapmalıyım? Kendimi suçluyorum nasıl uyuya kalırım diye. Bu arada ilk düşmesi oldu. Cevap veren annelere şimdiden teşekkür ederim 🙏