Hanımlar selam 👋
3 gündür test yapıyorum her defasında silik çizgi çıkıyor ama bu çizgiler testi yaptıktan 1 saat sonra gözüküyor adetim 8 gün gecikti şu an hamile miyim doktordan randevu almalı mıyım yoksa test geçersiz midir bi akıl veriri misiniz?
( 9 ay önce doğum yaptım adet düzensizliğim var )