Merhaba arkadaşlar 7 gün oldu emzirmeyi sonlandıralı, 3. Gün doktor önerisi ile tüm sütümü sağdım, Dostinex içtim 2 tanesini aynı anda ve göğsüme sıkı sargı yaptım ve 4 gün bu şekilde bekledim. Sargıyı açtığımda rahattım fena değildim ama bugün göğüslerimin altı hafif şişti ve dokununca baya ağrı oluyor. Bu normal bir süreç mi? Bir şişiyor bir iniyor bir ağrıyor bir geçiyor gibi ilaç öncesi gibi aşırı doluluk gerginlik yok ama yine de bi ağrısı sızısı hafif şişliği var yani geçmesi uzun mu sürecek