Fedoraxn gBayan işte bende öyle biliyorum ama oğlumda testi yaptım diğer gün çizgi silikti siz düşünün beta 87 ile öğrendim geç döllenmeymiş reglim 2 gün gecikmişti belki bunda da aynısını mı yaşıyorum diye ümitlendim testi beklettikçe bakıyorum 😅🤔
leylaaksuu Fedoraxn istiyorsanız inşallah hamilesinizdir bir kaç gün daha bekleyin ama baş dönmesi hamileliktense hormonlar yükseldikçe oluyormuş bişey kaybetmem derseniz bir acile gidip betaya baktırın
Fedoraxn leylaaksuu bakmıyorlar ki daha önce de gecikme yaşamıştım baş dönmesi vs o zaman bakmadılar. Bekleyeyim 1 hafta daha devam ederse denerim şansımı artık
gBayan Fedoraxn mesela benimde reglime 6 gün var erken test aldım ilk zaman negatif çıkıyor yarım saat 1 saat sonra pozitif çıkıyor 2 testim de öyle oldu
Betulsark O yaptığınız test ile çıkmaz ama erken gebelik testleri var arkadaşım 10 gün varken yapmıştı çok çok hafif belli belirsiz bir cozgi vardı ertesi gün hastaneye gittik ve kandada çıktı çok erken olduğu için belli belirsiz çıkmış meğersem
gBayan Betulsark benimki de erken gebelik testi sonradan pozitif çıkıyor benimki 1 saat sonra mesela bende bilmiyorum var mı yok mu
Betulsark gBayan ama erken gebelik testleri böyle çubuk gibi oluyor benim bildiğim bu normal test geni çıkmışsa bilemiyorum tabi en iyisi kan verin kanda erkende olsa çıkar
Novamom_ Fedoraxn kaset test çıkmaz erken gebelik testinde de bir ihtimal çıkar benim 5 gün varken erken gebelik testinde çıkmıştı net iki çizgi
Fedoraxn ayseaksoy bu testi oğlumda yapmıştım 2 gün gecikme ile böyle çıktı 2 saat sonra biraz belli olunca erken gebelik aldım onda silik çikti oğluma hamile olduğunu öğrenmiştim şimdi 2 yaşında. Aslında çok zor belli olan bi gölge var orda