tosuncuk25 12 günlük bebeğimde hastaneden beri ara ara bunlardan çıkıyo isilik mi alerji mi bilemedim? Göbek bağı düşmediğinden henüz banyo da yaptirmadim.
Esraaa01 tosuncuk25 alerjik bebek annesi olarak kendi çocuğumda bu tarz birsey görmedim sinek ısırıgına benzettim ben alerjik bebeklerde egzama kakada kan tarzı şeyler olması gerek hemen alerji teşhisi konulmaz
Minikbirprenses tosuncuk25 geçmiş olsun bize hastaneden çıkarken 3 gün sonra banyo yaptırabilirsin dediler biz yaptırmıştık havalarda sıcak çocuğu yikasanizmi acaba 🥺genede bir doktora sorun tabi yavrum bişey işitmiş gibi bacağını sanki
googmom Evinizde tahta kurusu olabilir mi? Ben tahta kurusu ısırığına benzettim. Sizin vücudunuzda varmı?
tosuncuk25 Sinek ısırığı ya da tahta kurusu olamaz imkansiz bebegimi eve getirmeden dip köşe temizlik yapildi toz akar alerjik ne varsa temizlendi tüm camlara sineklik takildi sineğin girme ihtimali yok da bilmiyorum tabi
googmom tosuncuk25 canım tahta kurusu gözle görünmesi zor bi böcektir gündüzleri asla görünmezler yatak böceği diye geçer zaten adı. Sen gece bi kontrol et bi anda lambayı açıp filan bak
tosuncuk25 googmom Evet biliyorum ne oldugunu onun ihtimalini dahi birakmadim hem evde hem odasinda hem de yataklarinda