kocsoy Off başlığı görünce bile bacaklarım ağrıdı. Tam 19 ay salladım. Abartısız 5-6 saat salladığım oldu. Ağlamaktan artık uyuyakalıyordum kızım hala uyumuyordu. İnanılmaz zor. Gerçekten asla yapılmaması gereken bir şey. Artık delirdim bir gün artık seni sallamıcam diye yatırdım beşiğe saatlerce ağladı etti derken uyudu. Sonra alıştı birden bende anlamadım. Ağırlaştığı için sallayamıyordum artık eşim bacaklarımı hareket ettiriyordu o dereceydik. Birde kızım benim dışımda kimsenin sallamasınıda istemiyordu illa ben sallıcam. Bu bebeklerin niye tuhaf bağımlılıkladı var anlamıyorum gerçekten. Biri bitiyor biri başlıyor şimdi emzikten kurtulmaya çalışıyoruz e sonra bezden kurtulmaya çalış. Allah bolca sabır versin mental olarak bittik vallahi