kocsoy SuMisalii denedim canım bu seferde akşam 7gibi uyut diye ağlıyor sürekli huzursuzluk yapıyor herşeye ağlıyor resmen bile bile kafasını oraya buraya vuruyor ağlamak için sebep arıyor
SuMisalii kocsoy benim de kızım 2 buçuk yaşında bende ayağım da sallayarak uyutuyorum doğduğundan beri ama şükür sorun yaşamadım ama çok zor gerçekten. Özellikle 2 yaş sendorumu illetinden sonra herşey daha da zor inşallah çözüm bulabilirsiniz.
crybaby kocsoy bende ilk 8 ay ayakta salladım sonra uyku penceresine göre saatlerini ayarladım şuan 11,5 aylık güzel uyuyor ana tek sıkıntı emerek uykuya geçiyor ama tabi sallamaktan daha iyi en azından uyuyunca bırakıyor en az 3-4 saat
hilal139120 Bende hamakta yatırıp beşiğe alıyordum şimdi 1 haftadır ayağımda sallıyorum mahvoldum dizlerim ağrıyor. Hamağı geri kurucam. Hiçbir şey sağlığın yerini tutmaz tutamaz
kocsoy hilal139120 bacım bak iki buçuk senedir sallıyorum ve yemin ederim ben aralıksız 4 5saat salladığımı bilirim bu bağımlılık oldu artık çocukta ya
hilal139120 kocsoy alıştığı için normal uyumuyordur. Allah yardımcıniz olsun bebeğiniz büyümüş aslında artık ama alışkanlık olmuş.Bende hamakta sallamaktan sıkıldım artık çocuğun başı dönüyordu daha öyle uzun uzun sallamaktan. Hem belki sallamayı bıraktıririm dedim ama yok.
kocsoy merirem baştan akıllı bi bebek değildiki sürekli ağlama uyku yok artık uykusunda dinleneyim diye son çare işte keşke yapmasaydık 😥
dilan2431 kocsoy bende ayağımda sallayarak uyuturdum bu üç gündür gece uykusu için ayağıma alıyorum inanılmaz şekilde ağlayarak ayağımdan kendini atıyor yatağın üstünde döne döne uyuyordu bugünde öyle oldu beşiğine koydum az önce kendi kendine uyudu şaka gibi eşimle birbirimize bakıyoruz ya nasıl olur böyle bir şey diye
kitapkokusu_ kocsoy 5 yasonda hala sallayarak uyuyor neyse ki sadece gece uykusu var 5 dakikda uyuyor
Gulendamybsn kocsoy bizde öyleydik şimdi uykusu geldiğinde yanına uzanıyoruz uzun sürüyo bi süre sonra uyumak zorunda kalıyor bazen ağlıyo bazen çığlık atıyo ama bu bile yoruyo gözlerini uyuyo bazen çok nadir destekliyorum sallıyorum çok destek ararsa
immmzaben 7 aylık olmak üzere ve ben daha hiç sallamadım, kucağımda pışpışlıyorum genel olarak. Ve ayakta sallamadığım için insanlar beni pimpirikli ilan ediyor saçma bir şekilde 😏