Makarnayı sever yer, omleti sever, çorbaları sever, ama eti yerken zorlanıyor ağzında tutuyor sakız gibi yapıp tükürüyor bu yüzden çok yumuşak kuzu eti alıp düdüklüde haşlıyorum pamuk gibi oluyor onu bile pilavın arasında küçücük koyarak veriyorum çıkarmasın diye. Tavuğu güzel yer ama eline alıp da sıyırmaz ben parçalarım yediririm, ama bazen görüyorum çocuklar eline alıp sıyırıp yiyor eti. Hayranım valla. Rabbim iştahsız çocuk verdi her halimize bin şükür olsun. Ama yemek yemeyi sevmeyen çocuk çok zor büyüyor. Zorlanıyorum… insan köfte sevmez mi ya. Eline alıp yemez. Ben bölerek yediriyorum kırk saatte yutuyor. İki köfteyi zor yiyor. Böyle olunca moralim bozuluyor. Al eline ısır ısır ye demi. Ama yok asla yemez öyle. Görev için yiyor ben yediriyorum yoksa asla yemez zevk için. Arkadaşımın oğlu aşırı iştahlı kilo alıyor diye önünden yemek alıyorlar çocuğu yemek anında görünce valla moralim bozuluyor. Benim oğlum ise yaşayacak kdr yiyor. 16 kilo sayılır 15800 falan kilosu. Zayıf duruyor boyu iyi. Tahlillerde d vitamini ile b12 si düşük çıktı takviye alıyoruz diğerleri iyi çıktı. Var mı çocuğu böyle olan, duyup yalnız olmadığımı bilmek iyi geliyor bana.