busranursevilen İyi akşamlar kafama takıldı da sorayım benim gibi olan var mı diye emzirdigim an sanki günlerdir su içmemişim gibi hissediyorum emzirme bitince sanki az önce su içmişim gibi oluyorum benim gibi olan var mı 🤦🏼♀️🤱🏽
lila16 busranursevilen sütünüz yetiyor mu bebeğinize? Benim de işk ay çok su içiyordum sütüm iyiydi şimdilerde sütüm azaldı o su isteği de yok oldu. Susamıyprum da ondan sordum
cakebabe busranursevilen evet başlarda bende de olmuştu çok garipti AVM de bi kadınla konuşmuştum bebek bakım odasında birlikte emziriyorduk o da aniden acıkıyormuş mesela ben direk susuyordum şimdi 9 aylık geçti
cokbilmismom busranursevilen emzirirken yarım litre su bitirirdim bebek bir yandan emerken 😂 elimden şişe eksik olmazds 4 5 ay böyle geçti sonra azaldı o istek
busranursevilen lila16 yok yetiyor çok şükür de bol su da içiyorum ama o an sanki hiç içmemişim gibi oluyor
lila16 busranursevilen anladım, ben emzirdiğim için susuyorum zannediyordum öyle bir bağ kurmuştum demek ki ondan değilmiş, şekeriniz var mı şeker de çok su isteği ve çok çiş yaptırır.
cerenkarahan17 Ben de aynı şekildeyim ebrye sorduğumda süt üretimi için gerekli olduşundan susuyor vücudun demişti
BirEn busranursevilen ben ama çok seviyorum öyle olmasını süt yapıyor diye seviniyorum yoksa su içeceğim yok 🤣 emzirirken su içmeyince süt azalacak sanıyorum 🤣
Minikbirprenses busranursevilen yeni doğum yaptığım zamanlarda benimde oyleydi 4 aylık olduk şimdi okadar susamiyorum sanki ama suyum hep yabimda emzirirken ve emzirdikten sonra içiyorum ama ilk zamanlar dilim damağımda kuruyordu
doga2535 busranursevilen ben de öyleyim ama emzirme esnasında yiyip içme yo büyüklerimiz. Ben de anca o zaman hatırlıyorum susadığımı😂
Karanirem busranursevilen her emzirmemde aşırı su iciyodum başlarda emzirirken bi yandan su istiyodum yanımda kim varsa sonra geçti
lila16 tahin ben dünyaları yiyince oluyor mu sanki yinr yok yinr yok. Süt meselesi nasip ya takma kafana