Kızlar bebeğim 2 aylık gayet güzel emiyordu ama 2 haftadır sürekli bırakıp tekrar tutuyor sanki tutamıyor gibi sinirleniyor çok hırçın emiyor kendini geriye atıyor bi tutuyor bi bırakıyor valla emzirirken savaş veriyorum resmen sütüm tazyikli biraz o yüzden mi yoksa atak haftası falan diyorlar sizce ne olabilir birde ne yapabilirim akıl verin 🥺