Emzirirken ara ara gaz çıkartmayı deneyin. Gaz baskı yapıyor ve kusuyordur bebeğiniz bence. Mesela bebeğim emerken gazı olursa duruyor emmiyor, o sırada yavaşça dikleyip sırtıma yaslayıp pat pat vuruyorum ve gazı çıkıyor. Ama aralıksız emzirmeye çalışırsanız gaz birikiyor ve hem bebek rahatsız oluyor hem kusuyor bebek