ecett7 Bebeğim 4 aylık 1 aydır emmiyor sağım yapıyorum bu aralar çok stresli ağlamalı günler geçiriyorum ve sütüm 10 cc bile çıkmıyor bestlak damla ve solgar hapını kullanıyorum faydası olmuyor başka ne yapabilirim
dayes ecett7 bol su, fırsat buldukça dinlenme uyuma ve tabii ki stresten uzak durmak. Bebeğinizi düşünüp üzülmemeye çalışın sütünüz etkilenmesin
mhtpbyzgl53 ecett7 bol su be tatlı şeyler tüketin mesela bana sütlaç iyi geliyordu bulgur pilawı falan sütü artırıyor en önemlisi stresten uzak durmak
[silindi] ecett7 ben de aynı durumu yaşadım ve maalesef ben pes ettim. O zaman çok ağlamıştım bırakmamak için ama 10 ml için uğraşmak fiziksel olarak da mental olarak da beni çok yordu. Zaten meme+mama devam ediyorduk sadece mamaya geçtik. Gelişimi uygun olduğu için de doktorumuz ek gıda tadımına başlattı. Zor bir süreç yaşıyorsunuz inşallah artar sütünüz ama artmazsa da canınız sağolsun.
ecett7 [silindi] benim de tekrar beslenme ile çoğalacağına inancım kalmadı en önemli faktör emzirmeksonuçta ama yine de deneyeceğim 🙂
lila16 ecett7 benim 2 ayşık 40 güne kadar iyiydi artık sütüm yok denecek kadar az. Bestlak dereotu yeşil soğan, bol su ne denedimse olmuyor mnce geceleri uyuyorum oluyordu artık uyuyunca da olmuyor
ecett7 lila16 emmedikçe ve hayatımızdan stres çıkmadıkça ne kadar uğraşırsak uğraşalım eskisi gibi çoğalmaz ne yazık ki