Kızlar dyson v8 im vardı ama 3. Senemde benim hatam yüzünden daha doğrusu dikkatsizliğim yüzünden düştü ve kırıldı . Şimdi yenisini alacağım 30 bine kadar en fazla yani kendisi çok zorlarsam bütçem var dyson v12 mi almalıyım yoksa 15 mi kızım var 2 yaşında lütfen bişey söyleyin şarjlı alacağım çünkü gerçekten elim kolum olmuştu günde 5 kere falan evi süpürüyordum çok kolaylıkla kucağımda çocukla ayyy lütfen bekliyorum