Kızlar ek gıda cogalcagina resmen işkence gibi yemek saati zaten üç ana öğün yapıyorum aralarda raporlu kalorili mama veriyorum toplasan 450 falan içiyordu ama şimdi 600 ml mamaya yaklaştı ek gıdayı azalttı yok neler yapıyorum yediremiyorum eline veriyorum ağzına goturcegine koltuğa sürüyor artık işkenceye döndü ne yapacam şaştım . Misal çorbayı yarım kase zor içiyor diyelim iki saat sonra ortalığı ayağa kaldırıyor mama için tekrar ek gıda sunuyorum busefer ağlıyor çatlayacak ağlamaktan mama vermedimmi