Kızlar bebeğim 2,5 aylık burnu hep doluyor ama açtırmıyor hep kipirdaniyor durmuyor yanlışlıkla canını yaktim geçen gün burnuna değdi ben nasıl acicam burnunu Şırınga , damla ikisinde izin vermiyor acaba Hava versem fizyolojik serumla Aynı işlemi görür mü Ve Hava nemlendiriciyi açsam ise yarar mı Açınca odanın havası sanki iğrenç oluyor gibime geliyor 🥹