Şuan bi düzen olmasını bekleme ama sana tavsiyem desteksiz uyutmaya çalış ne kadar az desteğin olursa okadar iyi ilerde daha çok zorlanıyosun . Uyumayınca uyumuyo çünkü en azından desteğe alışmasın derim ben 😊ben kucağımda gezdirerek uyutuyodum mesela bide kundak yapıyordum bide uyusun diye müzik ve ful sallama . Sırf o yüzden sallanan ne varsa aldım dedim yeterki uyusun ama hiç biri işe yaramadı para vediğimle kaldım şimdiki aklım olsa almazdım hiçbirini uyumuyosa uyumuyo dediğim gibi. Şuan 5 aylığız nasıl dersen destekleri azaltmaya çalılıyorum kucağımda gezdirerek uyutuyorum hala inşallah büyüdükçe daha kolaylaşır temennim o yönde ☺️